Vragen

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

Algemeen

De menukaart voor het diner vindt je hier. Voor de lunchkaart kan je hier terecht!

Ja, wij verkopen onze eigen dinerbonnen. Deze zijn in het restaurant te verkrijgen. Onze dinerbonnen zijn voor een onbepaalde tijd geldig.

Helaas zijn dinerbonnen van derde partijen  niet te verzilveren bij Mundoz.

Wij houden rekening met Gluten-, Lactose en/of Notenallergieën. Wij kunnen echter niet uitsluiten dat een gerechtje sporen kan bevatten van hetgeen waarvoor je allergisch bent.

Wij bieden voor een ieder wat wils, echter qua vegetarische gerechtjes is de keuze beperkter.

Het is zeker mogelijk om tijdens je zwangerschap bij ons te eten. Klik hier voor onze zwangerschapskaart en bekijk de mogelijkheden.

Reserveren

Hoewel reserveren niet verplicht is raden wij dit wel aan om teleurstellingen te voorkomen.

Voor de lunch is het niet noodzakelijk om te reserveren. Komt u met een groter gezelschap (>7 personen) dan is reserveren wenselijk.

Helaas is dit niet mogelijk. Voor het terras geldt een vrije inloop!